دانلود منابع انگلیسی

دانلود منابع انگلیسی

دانلود کتاب و نرم افزار های آموزشی زبان انگلیسی در سایت EnglishDL.ir
دانلود منابع انگلیسی

دانلود منابع انگلیسی

دانلود کتاب و نرم افزار های آموزشی زبان انگلیسی در سایت EnglishDL.ir

3 نکته مهم درباره اصطلاحات انگلیسی


3 نکته مهم درباره اصطلاحات انگلیسی

⚫️نکته اول

تعداد زیادی از اصطلاحات غیر رسمی انگلیسی و به اصطلاح خودمانی هستند. برخی دیگر حالت غیر مودبانه و برخورنده دارند. باید بخاطر داشت که این دسته از اصطلاحات فقط بین دوستان نزدیک و یا کسانی که رابطه خیلی صمیمانه دارند به کار می رود و کاربرد آن ها در شرایط دیگر می تواند سبب رنجش و ناراحتی افراد شود. مثلا اصطلاح !Cut it out به معنای (دیگه بسه) فقط بین دوستان نزدیک و یا در حالت ناراحتی یا عصبانیت گفته می شود. لذا به هنگام یادگیری یک اصطلاح علاوه بر معنای آن باید مناسبت های اجتماعی آن را نیز فرا گرفت و دانست که کاربرد یک اصطلاح در چه موقعیت هایی مناسب یا نامناسب است. 

  

⚫️⚫️ نکته دوم

درست است که زبان انگلیسی صدها اصطلاح دارد ولی این بدان معنی نیست که ما در گفتار یا نوشتار خود مرتبا و پشت سر هم از اصطلاح استفاده کنیم. همان گونه که بکار نبردن اصطلاح به گفتار ما حالت خشک و جدی می دهد. لذا باید توجه داشته باشیم که اگر متنی را می نویسیم یا گفتاری را آماده می کنیم از اصطلاحات به صورت متناوب و با فاصله طبیعی استفاده کنیم.


⚫️⚫️⚫️ نکته سوم

باید توجه داشت که Idiom با slang تفاوت هایی دارد. اسلنگ به اصطلاحاتی گفته می شود که بیش از اندازه غیر رسمی هستند و غالبا گروه های خاصی از جمله نوجوانان ، سربازان ، بزهکاران و …. از آن ها استفاده می کنند. برخی از این اصطلاحات ماندگارند ولی تعداد زیادی از آن ها به سرعت عوض شده و با اصطلاحات جدید جایگزین می شوند. آموختن این گروه از اصطلاحات برای زبان آموزی که اصطلاحات اصلی انگلیسی را نمی داند چندان ضرورتی ندارد و علاوه بر آن باید دقت کرد که استفاده از این اصطلاحات به اصطلاح خیابانی تاثیر چندان خوبی در شنونده ایجاد نمی کند در حالیکه اصطلاحات اصلی انگلیسی جزئ جدایی ناپذیر و ضروری آن است و کاربرد آن باعث ایجاد صمیمیت می شود. لذا به زبان آموزان توصیه می شود که ابتدا idioms را یاد بگیرند و آن گاه اگر ضرورتی باشد به slang بپردازند.



توجه داشته باشید که ممکن است شما با ساختار ها (گرامر) ، کاربرد ها و لغات پایه ای زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید و بتوانید از آن ها استفاده کنید اما انگلیسی زبان ها در مکالمات دوستانه و در محل کار یا محل تحصیل، علاوه بر ساختار ها و واژگان از صدها اصطلاح و هزاران جمله که حالت اصطلاحی دارند استفاده می کنند.یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی باعث می شود که زبان شما از حالت محدود و یک بعدی خارج شده و به انگلیسی واقعی که در محیط صحبت می شود نزدیک تر شود. علاوه بر آن استفاده کافی و مناسب از اصطلاحات می تواند نشانه دانستن زبان خارجی در حد پیشرفته باشد.به خاطر داشته باشید که کلید یادگیری اصطلاحات و افزایش دانش و مهارت زبانی شما در تمرین مکرر و فراوان این مکالمات است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد